Hopsa!
ik nomineer in ieder geval: uitzichtvriendelijke afscheidingswandjes van Devniz.
Ik ga d'r van uit dat Draken: Verder is de politieinzet bij sommige voetbalwedstrijden inderdaad hoger dan strikt noodzakelijk van Peeh nomineert.
Anderen?
Prijs wordt nog over nagedacht. Ik stel al vast een potje fois gras beschikbaar.
ik nomineer in ieder geval: uitzichtvriendelijke afscheidingswandjes van Devniz.
Ik ga d'r van uit dat Draken: Verder is de politieinzet bij sommige voetbalwedstrijden inderdaad hoger dan strikt noodzakelijk van Peeh nomineert.
Anderen?
Prijs wordt nog over nagedacht. Ik stel al vast een potje fois gras beschikbaar.
Parallaxhhh: Dikke OLO @ Wildplasser. @ Jack Wat is 'huis, tui...
Rapsel: ja en die 15.000 krijgen dan vervolgens allemaal ee...
G. de Vader. Likoed Nederland wordt er stil van: Moest wel lachen om dat bericht van afgelopen week ...
Jack Random: En als ik kijk naar de hardware in een Macbook Pro:...
Witjoekel Vilmer: Ja, en waarmee ga je je vreetkick daarna te lijf da...
Pistholen Deafje: JA, waar doe je het dan voor, hè?
reflectomaus: Veel van m'n Fotofucks hebben destijds een geheel v...
Pistholen Deafje: Zit daar nog iemand op te wachten dan? Overigens w...
Meukbox: En omdat je je site NIET gespammed hebt mag je 'm w...
Hayo Beckman: ooit zei je?
Totaal aantal: 3096
Waaronder de leden:
Frodooh pedigree Jake Old Bull Burroughs Monade - category B trai Valentijn, namens de geh dubbele mono rubbw, professionele onr FrankieC G. de Vader. Likoed Nede tapmarin Meesmuil- doet de hippie preacher Arie R. MOE van Geert.. Meldpunt voor overlast v Tha KinGuiN- arrogante R Der Webmeister Skyclad Blasfemist, omdat je het McHollander marjolein Tony Macaroni DDWW Teringbilly barq Eddee Herintreder Bazzie Hoofdmeester, uw warme d Wildplasser, beroepsweig Seb Parallaxhhh Pistholen Deafje Meneer van Dale TypTyphus lekt padonrakentaja Jetser Trianero sonicsoldier Hayo Beckman TheStef jvv InvertedPatMan koei Rapsel eikeltje Notenhoutenladenkastje, DeadFish Tralala Witjoekel Vilmer NapoleJon Oersoep Ghettoforce negerhenk Jack Random Meukbox gronk Flepz0r reflectomaus Die_kale
Frodooh pedigree Jake Old Bull Burroughs Monade - category B trai Valentijn, namens de geh dubbele mono rubbw, professionele onr FrankieC G. de Vader. Likoed Nede tapmarin Meesmuil- doet de hippie preacher Arie R. MOE van Geert.. Meldpunt voor overlast v Tha KinGuiN- arrogante R Der Webmeister Skyclad Blasfemist, omdat je het McHollander marjolein Tony Macaroni DDWW Teringbilly barq Eddee Herintreder Bazzie Hoofdmeester, uw warme d Wildplasser, beroepsweig Seb Parallaxhhh Pistholen Deafje Meneer van Dale TypTyphus lekt padonrakentaja Jetser Trianero sonicsoldier Hayo Beckman TheStef jvv InvertedPatMan koei Rapsel eikeltje Notenhoutenladenkastje, DeadFish Tralala Witjoekel Vilmer NapoleJon Oersoep Ghettoforce negerhenk Jack Random Meukbox gronk Flepz0r reflectomaus Die_kale

Aantal posts: 83
Aantal reacties: 6758
Aantal posts: 862
Aantal reacties: 15157
Aantal posts: 5
Aantal reacties: 1275
Aantal posts: 887
Aantal reacties: 14429
Aantal posts: 582
Aantal reacties: 7781
Mocht ik er ooit nog achter komen hoe ik precies op de bedoelde posts terecht kan komen, dan volgt dat nog.
Iemand?
Aantal posts: 862
Aantal reacties: 15157
Aantal posts: 51
Aantal reacties: 5566
Aantal posts: 23
Aantal reacties: 1402
Aantal posts: 51
Aantal reacties: 5566
Aantal posts: 45
Aantal reacties: 10197
Hee, JayJay, da's een goeie!
*sluit hekje weer*
Aantal posts: 33
Aantal reacties: 9831
*gaat op zoek naar winnaars*
Aantal posts: 29
Aantal reacties: 6157
Aantal posts: 83
Aantal reacties: 6758
Aantal posts: 37
Aantal reacties: 11159
is hoogstens een gevaarlijke outsider.
Mijn inzending:
Meneer Lubbers - Randen van de Nacht
Een andere manier om te zeggen dat vliegtuigen 's ochtends ook kunnen vliegen.
Kan een of andere schoonmaakploeg dit even herstellen? Dank u.
Aantal posts: 37
Aantal reacties: 11159
Aantal posts: 7
Aantal reacties: 3680
Avatars moeten ook gevoed worden door electrische stroom (en dat kost duur, qua financieel geld). Als je vervolgens gaat plussen moet de server veul harder werken qua inzetprestatie en trekt dat weer energieke stroom.
Om dat te compenseren vervalt op het moment dat je plust meteen de avatar. Milieuneutraal (ook een zware kanshebber) heet dat.
Tenminste, ik denk vermoedelijk dat het ongeveer zo is volgens mijn theorie.
Aantal posts: 520
Aantal reacties: 6818
Aantal posts: 467
Aantal reacties: 12703
Aantal posts: 17
Aantal reacties: 25230
Aantal posts: 89
Aantal reacties: 5726
Aantal posts: 467
Aantal reacties: 12703