Voor 5000 euro , beter nog 10000 euro, kunt u samen met
Patrick Geryl in 2012 naar de The Drakenberg's berg om daar bescherming
te zoeken tegen de 'pole shift'.
Bang? Kaartjes met gevaarlijke plekken.
Meer info van de sekteleider:
De vergadering Survival 2012 zal doorgaan op 23 februari '08. in het Liers Cultureel Centrum. Aarschotsesteenweg 3 2500 Lier Bijdrage: 5 euro.
wout: Wat nou weer bronloos en trollen/dom. Moet ik soms ...
Wokboy, taalnasi: Lineaire schaal? De Sone is misschien een goede sch...
behanger: Maar wat Wildplasser zegt, dus. De Kamer heeft een ...
behanger: (linkje moet reet ff fixen) 60dB(A) ? man, als ik ...
Maikel: gronk op 10-02-2012 Right!
Meneer van Dale: Cool, thnx alledrie!
Negerkont Spatula: Misschien heb je hier ook nog iets aan
Witjoekel Vilmer: usb poorten dichtkitten, dvd lade vastlijmen, inter...
DarqSoul: Als je niet zelf met allerlei policies wilt klooien...
Tralala: (Niks ervan! Ik wil best Goodies!) Maar die plus-m...
Totaal aantal: 3110
Waaronder de leden:
tkteun Frodooh henk2 Rapsel pedigree gronk Jake Monade - category B trai GU Roach dubbele mono 76 DuffCut Tha KinGuiN- arrogante R Der Webmeister barq McHollander reet 8000rpm DDWW Wokboy, taalnasi De Verkeerde Man Teringbilly Flappie draait ook een d Eddee Gewoon Yopias Plug Rochel wout Rebel, linksdragend padonrakentaja Jetser Wildplasser, beroepsweig RoHS paulussie - linksdragend Tralala Witjoekel Vilmer janklaassen koei Hardloper Oersoep Behe Valentijn, namens de geh Flepz0r Ahmed baby!
tkteun Frodooh henk2 Rapsel pedigree gronk Jake Monade - category B trai GU Roach dubbele mono 76 DuffCut Tha KinGuiN- arrogante R Der Webmeister barq McHollander reet 8000rpm DDWW Wokboy, taalnasi De Verkeerde Man Teringbilly Flappie draait ook een d Eddee Gewoon Yopias Plug Rochel wout Rebel, linksdragend padonrakentaja Jetser Wildplasser, beroepsweig RoHS paulussie - linksdragend Tralala Witjoekel Vilmer janklaassen koei Hardloper Oersoep Behe Valentijn, namens de geh Flepz0r Ahmed baby!

Aantal posts: 918
Aantal reacties: 3907
Aantal posts: 2
Aantal reacties: 1811
Aantal posts: 83
Aantal reacties: 6758
Aantal posts: 57
Aantal reacties: 2418
Special attention will be given to surviving the tidal wave with the help of unsinkable boats. These boats are very expensive and only a group of people could afford to pay for one.
Hadden ze het [in 2012] honderd jaar geleden ook niet over een onzinkbare boot?
Aantal posts: 85
Aantal reacties: 8503
Cafepraat voor sekteleiders met subsidie:
Beste,
Deze vergadering is geen organisatie van het Cultuurcentrum.
Of deze vergadering ook daadwerkelijk doorgaat is nog niet zeker want er zijn hierover nog geen afspraken gemaakt tussen de uitbater vanhet cultuurcafé en howtosurvive 2012.
Als deze vergadering doorgaat is het in het cultuurcafe.
Vriendelijke groeten,
Nadine De Haes - Zaalverhuur
Liers Cultuurcentrum
Aarschotsesteenweg 3 - 2500 Lier
tel : 03/488 06 79 - fax : 03/480 06 36
(snip)
Aantal posts: 103
Aantal reacties: 4627
Aantal posts: 20
Aantal reacties: 6448
Het is toch echt 2012.
Beste,
Betreft:
Patrick Geryl www.howtosurvive2012.be
De vergadering Survival 2012 zal doorgaan op 23 februari '08. in het
Liers Cultureel Centrum .(in het cultuurcafé)
Aarschotsesteenweg 3 2500 Lier
Bijdrage voor onkosten: 5 euro.
http://www.lierscultuurcentrum.be/
De vergadering begint om 15.00 uur.
Het kan aangenaam en nuttig zijn voor de deelnemers om mekaar onderling reeds te ontmoeten en van gedachte te wisselen vooraleer de vergadering aanvangt. Daarom hebben we de vergaderruimte voor jullie beschikbaar vanaf 13.30 uur.
We hopen dan ook tenzeerste dat jullie gebruik zullen maken van deze opportuniteit om vroeger aanwezig te zijn.
(Indien jullie ter plaatse iets wensen te eten of te drinken ...dit kan!. De verbruikzaal is open vanaf 11.00 uur.)
Van harte,
Shanta
Tussen 11:00 en 13:30 gratis lullen in het nederlands over de 'pole-shift'.
Beste Ludoviek,
We nemen deze week de ruimte om de verdere reacties en vragen af te wachten.
In de loop van volgende week verwerkt Patrick de reacties en de vragen in een email die aan alle belanghebbenden wordt verstuurd.
Patrick vertrekt zaterdag naar Egypte voor een 5-tal dagen
Dus nog eventjes geduld.
Groetjes
Shanta
Aanmelden voor de vergadering bij Patrick: (snip)
Dus flink aanmelden en dan gaat de vergadering alsnog ooit door.
Aantal posts: 887
Aantal reacties: 14429
Aantal posts: 73
Aantal reacties: 4356
Die natuurlijk gestuurd is door de aliens uit 2017 die weer getriggerd waren eens op aarde te kijken door al die ophef in 2012.
Beste allemaal,
Patrick Geryl verwacht kortelings een massa bezoekers op zijn website met als gevolg dat er duizenden emails per dag zullen toekomen op zijn email-adres.
HOE is dat op te lossen? HOE is dat te verwerken? HOE kunnen we die emails door meerdere personen laten opvangen en behandelen op een efficiënte manier.
Graag DRINGEND uw antwoord als je hiervoor een oplossing kunt aanreiken.
De website van Patrick verschijnt momenteel met zwarte achtergrond (met mogelijkheid te veranderen naar lichte achtergrond). Vermits er op dit moment aan gewerkt wordt vragen we om uw mening.
Vindt je dat lichte of de donkere achtergrond standaard moet verschijnen.?
Hierop graag ook ASAP uw antwoord, uw mening....
Gelieve uw antwoorden te richten aan (snip) ...en stuur aub in CC aan (snip)
Groetjes
Shanta
Maar ze vergat de link te mailen:
Ach ja, ik was de link vergeten te vermelden ivm met de keuze lichte of donkere achtergornd.
http://www.howtosurvive2012.com/test/index.htm
Graag je voorkeur laten weten aan Patrick en in CC aan mij.
Thanks!
Shanta
patrick.geryl@skynet.be cc naar mabelli@skynet.be
Verder alleen wat nikszeggende spam
Beste allemaal,
Sommigen onder u hebben reeds gevraagd naar een datum van de eerstkomende vergadering.
.
Een aantal personen die zich opgegeven hebben voor de coördinatie, hebben gepland om kortelings Zuid-Afrika te bezoeken, de mogelijkheden te bekijken, inzicht te verwerven,te bespreken etc.
Na terugkomst zullen de nodige stappen worden gezet om de Belgisch-Nederlandse organisatie te plannen.
We zullen u hiervoor tijdig verwittigen.
Vriendelijke groeten
Shanta
Zelf denk ik dat die bezoekjes wel mee zullen vallen en kies ik voor een grijze achtergrond.
Beste Patrick,
Ik wil graag mee naar Afrika.
Met hoeveel mensen gaan jullie?
Wat moet ik verder doen?
Met vriendelijke groeten,
Ludoviek Mortier
Krijg ik dit als antwoord
Beste Ludoviek,
Van mij mag je zoveel commentaar spuien als je wilt, maar de wet is de wet!
Mijn email adres staat 4 maal op je site + deze van Shanta ook verschillende malen.
U hebt hier geen enkele toestemming voor gekregen. Gelieve deze zo snel mogelijk te verwijderen.
Patrick Geryl
wat nu?
Deze side is toch niet van mij?
Kunnen we het nog weghalen anders slaap ik vannacht wellicht
in het gevang.
Aantal posts: 862
Aantal reacties: 15158
Zou het gaan om de adressen (snip)?
mugu guymen maga mkundu mugu mugu guymen maga mugu mugu guymen maga mugu mugu guymen maga mugu mugu guymen maga mugu mugu guymen maga mugu mugu guymen maga mugu mugu guymen maga mugu mugu guymen maga mugu mugu guymen maga mugu mugu guymen maga mugu mugu mkundu guymen maga mugu mkundu mugu guymen maga mugu mugu guymen maga mugu mugu guymen maga mugu mugu guymen maga mugu mugu guymen maga mugu mugu guymen maga mugu mugu guymen maga mugu mugu guymen maga mugu mkundu mugu guymen maga mugu mugu guymen maga mugu mugu guymen maga mugu mugu guymen maga mugu mkundu mugu guymen maga mugu mugu guymen maga mugu mugu guymen maga mugu mugu guymen maga mugu mugu guymen maga mugu mugu guymen maga mugu mugu guymen maga mkundu mugu mugu guymen maga mugu mugu guymen maga mugu mugu guymen maga mugu mugu guymen maga mugu mugu guymen maga mugu mugu guymen maga mugu mugu guymen maga mugu mugu guymen maga mugu mugu guymen maga mugu mugu guymen maga mugu mugu guymen maga mugu mugu guymen maga mugu mugu guymen maga mugu
Aantal posts: 862
Aantal reacties: 15158
Ik ben als bezoeker van dit topic dan weer een vierde dus mij maken ze niks, ha!
(snip), maga mugu guymen
http://youtube.com/watch?v=YGOX9pqx3tY
http://youtube.com/watch?v=mnk5crOtb9c
Aantal posts: 6245
Aantal reacties: 5758
@Patrick