Leuk, dat kubuntu, en mooi ook. Een paar uurtjes lopen goochelen met zijn glossy looks, ben ik ineens mijn system tray kwijt! Geen probleem, das een widget tegenwoordig, even aanklikken, en dan zou ie wel weer moeten verschijnen in de werkbalk. Niet dus.
Tenminste hij is er wel, maar je ziet hem niet..
Iemand hier ervaring mee?
Even googlen levert weinig op, het lijkt een bug, maar het kan toch niet zo zijn dat al die gebruikers nu rustig wachten op een update terwijl ze het volume van hun bakkie niet eens omhoog kunnen draaien?
Tenminste hij is er wel, maar je ziet hem niet..
Iemand hier ervaring mee?
Even googlen levert weinig op, het lijkt een bug, maar het kan toch niet zo zijn dat al die gebruikers nu rustig wachten op een update terwijl ze het volume van hun bakkie niet eens omhoog kunnen draaien?
Trollbuster: Wat zou er gebeuren als een grote groep mensen op F...
Jack Random: Maar als xaderp Jesse Pinkman niet kent, moet dat d...
Monade - category B traitor: Plops … uh-oh …
Jack Random: Maritime domain awareness. Wat een lekker concept, ...
Bobotie, dom en onnatuurlijk: BTW... DDOS = Dedicated Denial Of Service? Xaderp!...
Wildplasser, beroepsweigeraar: Overigens bestaat er maar een soort methylparabeen,...
barq: Maar dat terzijde.
barq: LoL@gronk. Ted van Leeuwen, technisch manager van V...
Puh!: "Kun je deze brainfuck even via een cc-tje in de gr...
gronk: Vragen naar de bekende weg: 'bent u nu beschadigd?...
Totaal aantal: 1413
Waaronder de leden:
Mr Nelson Ahmed baby! Joram Eet Shoarma Hellie Herintreder biermeester Monade - category B trai DuffCut RoHS Nisses Jack Random Ketsman Wildplasser, beroepsweig Tha KinGuiN- arrogante R Rotshaan WitPaard Blasfemist, Stapt legaal Tralala Puh! Trollbuster Pikey2ndViolin4ever Horror vacui Frisco eikeltje koffieverkeerd Hardloper tapmarin
Mr Nelson Ahmed baby! Joram Eet Shoarma Hellie Herintreder biermeester Monade - category B trai DuffCut RoHS Nisses Jack Random Ketsman Wildplasser, beroepsweig Tha KinGuiN- arrogante R Rotshaan WitPaard Blasfemist, Stapt legaal Tralala Puh! Trollbuster Pikey2ndViolin4ever Horror vacui Frisco eikeltje koffieverkeerd Hardloper tapmarin

Aantal posts: 86
Aantal reacties: 8602
Ketsman zou dit wel weten.
Aantal posts: 86
Aantal reacties: 6853
Aantal posts: 356
Aantal reacties: 20051
Aantal posts: 4
Aantal reacties: 522
Voor de rest helemaal blij met deze fancy fancy desktop, die ook nog eens veel lichter is dan ik verwacht had.
naja, bedankt alsnog.
Aantal posts: 869
Aantal reacties: 15393
Voor de duidelijkheid, dit is lelijk, dit is mooi.
Maar goed, die desktop herbergt wat handige shortcuts die me lekker in de vingers liggen, Das wat telt, Want vrouwen zijn mooi, en mannen wellicht, maar computers zijn vooral gewoon leuk.
Aantal posts: 896
Aantal reacties: 14446
apt-get system trayAantal posts: 54
Aantal reacties: 5660
Je ziet je desktop toch nooit, waarom moet 't dan toch allemaal "fancy" etc. zijn?
Je desktop is toch een tool, je gebruikt hem toch?
Aantal posts: 42
Aantal reacties: 5018
Je gebruikt alleen de top en bottom panels.
en mijn portable-harddisk-icoontje, maar alleen om te unmounten he?