Leuk, dat kubuntu, en mooi ook. Een paar uurtjes lopen goochelen met zijn glossy looks, ben ik ineens mijn system tray kwijt! Geen probleem, das een widget tegenwoordig, even aanklikken, en dan zou ie wel weer moeten verschijnen in de werkbalk. Niet dus.
Tenminste hij is er wel, maar je ziet hem niet..
Iemand hier ervaring mee?
Even googlen levert weinig op, het lijkt een bug, maar het kan toch niet zo zijn dat al die gebruikers nu rustig wachten op een update terwijl ze het volume van hun bakkie niet eens omhoog kunnen draaien?
Tenminste hij is er wel, maar je ziet hem niet..
Iemand hier ervaring mee?
Even googlen levert weinig op, het lijkt een bug, maar het kan toch niet zo zijn dat al die gebruikers nu rustig wachten op een update terwijl ze het volume van hun bakkie niet eens omhoog kunnen draaien?
Hayo Beckman: OLO @ ijsbrand
wrakhout: - één ik... Een klatergoudmember zeg maar...
Ghettoforce: *er weer naar uitkijken gaan doet*
wrakhout: Oh, er was al iets over op goldmember, helaas ben i...
wrakhout: Gaap, ik word wakker met dit nieuws uit NU.nl http:...
Puh!:
Apenkoning: Waar zou die IP-ban toch blijven?
harriechristus: Oh ja: en om eindelijk van de vervelende Marokkanen...
harriechristus: Ludoviek.... de kamer wordt verplaatst naar Amsterd...
Totaal aantal: 1520
Waaronder de leden:
DuffCut Gekke Tonnie Toxteth O Grady grotesnor biermeester ABergh10 Yoris SooS Monade Der Webmeister Mikhail trekpet h00t. Ghettoforce Doucheputje Hoorah Pebbles DeKleinePrinses Ron BSC Ippe Ziepe gaat ze helem onparlementaire Wildplas Rapsel. RIPganger. Jetser wrakhout PaulusdeBKB preacher JayJay DatDanWeerWel, Wildersmo Partij tegen normen en w Remmert Amoron - een zesje voor Apenkoning Petrus de Rewa Tha KinGuiN marjolein 8000rpm Draken. zed_no1 fotogravizer johnnie Carpa Vampiric Demon tapmarin, gegarandeerd g Het is allemaal gelogen Ploppo Seb gigamix Baron E NAP Slutty Nurse zymu De Juf Roel Zwaar. reet pedigree (met de kermis Harry rams Tabun
DuffCut Gekke Tonnie Toxteth O Grady grotesnor biermeester ABergh10 Yoris SooS Monade Der Webmeister Mikhail trekpet h00t. Ghettoforce Doucheputje Hoorah Pebbles DeKleinePrinses Ron BSC Ippe Ziepe gaat ze helem onparlementaire Wildplas Rapsel. RIPganger. Jetser wrakhout PaulusdeBKB preacher JayJay DatDanWeerWel, Wildersmo Partij tegen normen en w Remmert Amoron - een zesje voor Apenkoning Petrus de Rewa Tha KinGuiN marjolein 8000rpm Draken. zed_no1 fotogravizer johnnie Carpa Vampiric Demon tapmarin, gegarandeerd g Het is allemaal gelogen Ploppo Seb gigamix Baron E NAP Slutty Nurse zymu De Juf Roel Zwaar. reet pedigree (met de kermis Harry rams Tabun

Aantal posts: 70
Aantal reacties: 5753
Ketsman zou dit wel weten.
Aantal posts: 54
Aantal reacties: 5282
Aantal posts: 275
Aantal reacties: 15327
Aantal posts: 3
Aantal reacties: 272
Voor de rest helemaal blij met deze fancy fancy desktop, die ook nog eens veel lichter is dan ik verwacht had.
naja, bedankt alsnog.
Aantal posts: 573
Aantal reacties: 10643
Voor de duidelijkheid, dit is lelijk, dit is mooi.
Maar goed, die desktop herbergt wat handige shortcuts die me lekker in de vingers liggen, Das wat telt, Want vrouwen zijn mooi, en mannen wellicht, maar computers zijn vooral gewoon leuk.
Aantal posts: 671
Aantal reacties: 13025
apt-get system trayAantal posts: 28
Aantal reacties: 3861
Je ziet je desktop toch nooit, waarom moet 't dan toch allemaal "fancy" etc. zijn?
Je desktop is toch een tool, je gebruikt hem toch?
Aantal posts: 28
Aantal reacties: 4132
Je gebruikt alleen de top en bottom panels.
en mijn portable-harddisk-icoontje, maar alleen om te unmounten he?