Leuk, dat kubuntu, en mooi ook. Een paar uurtjes lopen goochelen met zijn glossy looks, ben ik ineens mijn system tray kwijt! Geen probleem, das een widget tegenwoordig, even aanklikken, en dan zou ie wel weer moeten verschijnen in de werkbalk. Niet dus.
Tenminste hij is er wel, maar je ziet hem niet..
Iemand hier ervaring mee?
Even googlen levert weinig op, het lijkt een bug, maar het kan toch niet zo zijn dat al die gebruikers nu rustig wachten op een update terwijl ze het volume van hun bakkie niet eens omhoog kunnen draaien?
Tenminste hij is er wel, maar je ziet hem niet..
Iemand hier ervaring mee?
Even googlen levert weinig op, het lijkt een bug, maar het kan toch niet zo zijn dat al die gebruikers nu rustig wachten op een update terwijl ze het volume van hun bakkie niet eens omhoog kunnen draaien?
behanger: Maar wat Wildplasser zegt, dus. De Kamer heeft een ...
behanger: (linkje moet reet ff fixen) 60dB(A) ? man, als ik ...
Maikel: gronk op 10-02-2012 Right!
gronk: Zo te zien komen minnetjes komen veel harder aan da...
Maikel: gronk op 10-02-2012 dus is een belofte van 35 % ge...
Meneer van Dale: Cool, thnx alledrie!
Negerkont Spatula: Misschien heb je hier ook nog iets aan
Witjoekel Vilmer: usb poorten dichtkitten, dvd lade vastlijmen, inter...
DarqSoul: Als je niet zelf met allerlei policies wilt klooien...
Tralala: (Niks ervan! Ik wil best Goodies!) Maar die plus-m...
Totaal aantal: 3165
Waaronder de leden:
tkteun Frodooh henk2 pedigree Ghettoforce gronk Jake Monade - category B trai dubbele mono 76 Jokkebrok DuffCut Tha KinGuiN- arrogante R Der Webmeister trekkentrees barq McHollander Amoron DDWW Robbie! Teringbilly Flappie draait ook een d Eddee Gewoon Yopias Plug Rebel, linksdragend raxx Jetser Wildplasser, beroepsweig Der Seemann RoHS paulussie - linksdragend Trollbuster Toad, -1 op de lijst GDV ☺ « JP Maikel behanger Tralala Witjoekel Vilmer Hardloper Oersoep Rochel Behe Valentijn, namens de geh Flepz0r saartje fredheadset
tkteun Frodooh henk2 pedigree Ghettoforce gronk Jake Monade - category B trai dubbele mono 76 Jokkebrok DuffCut Tha KinGuiN- arrogante R Der Webmeister trekkentrees barq McHollander Amoron DDWW Robbie! Teringbilly Flappie draait ook een d Eddee Gewoon Yopias Plug Rebel, linksdragend raxx Jetser Wildplasser, beroepsweig Der Seemann RoHS paulussie - linksdragend Trollbuster Toad, -1 op de lijst GDV ☺ « JP Maikel behanger Tralala Witjoekel Vilmer Hardloper Oersoep Rochel Behe Valentijn, namens de geh Flepz0r saartje fredheadset

Aantal posts: 85
Aantal reacties: 8503
Ketsman zou dit wel weten.
Aantal posts: 83
Aantal reacties: 6758
Aantal posts: 353
Aantal reacties: 19500
Aantal posts: 4
Aantal reacties: 497
Voor de rest helemaal blij met deze fancy fancy desktop, die ook nog eens veel lichter is dan ik verwacht had.
naja, bedankt alsnog.
Aantal posts: 862
Aantal reacties: 15158
Voor de duidelijkheid, dit is lelijk, dit is mooi.
Maar goed, die desktop herbergt wat handige shortcuts die me lekker in de vingers liggen, Das wat telt, Want vrouwen zijn mooi, en mannen wellicht, maar computers zijn vooral gewoon leuk.
Aantal posts: 887
Aantal reacties: 14429
apt-get system trayAantal posts: 51
Aantal reacties: 5566
Je ziet je desktop toch nooit, waarom moet 't dan toch allemaal "fancy" etc. zijn?
Je desktop is toch een tool, je gebruikt hem toch?
Aantal posts: 42
Aantal reacties: 4978
Je gebruikt alleen de top en bottom panels.
en mijn portable-harddisk-icoontje, maar alleen om te unmounten he?