hallo allen
ik ben mijn paswoord kwijt, aldus windows 2000 pro
2 weken lang kwam er een alert langs op een oude desktop die ik gekregen had en moest ik mijn paswoord vervangen
ik wegklikken de hele tijd, zo van; het zal wel
nu dus niks meer
een administrator paswoord heb ik niet
en deze kan ik ook niet resetten
een eventueel progje moet op een diskette passen
anders gaat niet lukken
dakn
ik ben mijn paswoord kwijt, aldus windows 2000 pro
2 weken lang kwam er een alert langs op een oude desktop die ik gekregen had en moest ik mijn paswoord vervangen
ik wegklikken de hele tijd, zo van; het zal wel
nu dus niks meer
een administrator paswoord heb ik niet
en deze kan ik ook niet resetten
een eventueel progje moet op een diskette passen
anders gaat niet lukken
dakn
Captain Lovestar: En wie gaat die rommel uit de bonkevaart vissen als...
marjolein: Oh en ook geen laster (English defamation law)
marjolein: Of je je aan sociale etiquette houdt staat los van ...
Toxteth O Grady: Misschien een leuk idee voor retevisie?
Rapsel: Pakken we Henk van Shirtshop ook gelijk ff mee.
JayJay: Trolololololo!
LuDo: Ik denk dat Xaderp zich afvraagt hoe het mogelijk i...
Blasfemist, omdat je het zo vriendelijk vraagt: Ik snap ook niet waarom DAT de reden is om nooit op...
Rapsel: Nou? waarom niet dan?
Totaal aantal: 3120
Waaronder de leden:
JayJay pedigree Teringbilly G. de Vader. Likoed Nede Babbelbla Alpha Kenny Wun Frodooh xaderp Monade - category B trai cspr, drukt van zich af LuDo Olaf Tara Singh Varma Roel Zwaar Tralala Der Webmeister marjolein DDWW TB Doe eens raketman Hoofdmeester, uw warme d Jack Random Eddee Het neefje van Muammar 0x7F Pimpelkees TheStef barq Jetser Wildplasser, beroepsweig Basssment dubbele mono uhugu meh Toxteth O Grady Die_kale koffieverkeerd dM vindt jou een uitgeko Sauerkraut Meneer van Dale nannes biermeester Captain Lovestar Mark..vul zelf wat spann prullenbak_nuance Jake MrScotty Seb Rapsel Valentijn, namens de geh grijpstra Tha KinGuiN- arrogante R reet
JayJay pedigree Teringbilly G. de Vader. Likoed Nede Babbelbla Alpha Kenny Wun Frodooh xaderp Monade - category B trai cspr, drukt van zich af LuDo Olaf Tara Singh Varma Roel Zwaar Tralala Der Webmeister marjolein DDWW TB Doe eens raketman Hoofdmeester, uw warme d Jack Random Eddee Het neefje van Muammar 0x7F Pimpelkees TheStef barq Jetser Wildplasser, beroepsweig Basssment dubbele mono uhugu meh Toxteth O Grady Die_kale koffieverkeerd dM vindt jou een uitgeko Sauerkraut Meneer van Dale nannes biermeester Captain Lovestar Mark..vul zelf wat spann prullenbak_nuance Jake MrScotty Seb Rapsel Valentijn, namens de geh grijpstra Tha KinGuiN- arrogante R reet

Aantal posts: 85
Aantal reacties: 8498
Aantal posts: 0
Aantal reacties: 65
Aantal posts: 0
Aantal reacties: 65