geplaatst door auteur
Hi Justitie: tekst wfor1254 discrimineert blanken
Offeraar Dewanand
Offercode wfor1254
Offerdatum 19 mei 2008
Waarschuwing vooraf
Nu volgt een misselijke tekst van Dewanand in de stijl van Gregorius Nekschot
Deze tekst met offercode wfor1254 is een misselijke, racistische, verkrachtende, klote kankertekst van Dewanand en overtreedt alle anti discriminatie artikelen van de grondwet en het wetboek van strafrecht. Consumptie geschiedt echter op eigen risico. Mocht u zich gediscrimineerd voelen, aarzel dan niet om terstond aangifte te doen van discriminatie van het ooit zo eerbare, superieure blanke ras. Veel leesplezier en misselijkheid toegewenst.
zie link onder hele tekst in originele digitale color layout ergens op het web:
http://www.dewanand.com/wfor1254.htm
Hi Justitie: tekst wfor1254 discrimineert blanken
Offeraar Dewanand
Offercode wfor1254
Offerdatum 19 mei 2008
Waarschuwing vooraf
Nu volgt een misselijke tekst van Dewanand in de stijl van Gregorius Nekschot
Deze tekst met offercode wfor1254 is een misselijke, racistische, verkrachtende, klote kankertekst van Dewanand en overtreedt alle anti discriminatie artikelen van de grondwet en het wetboek van strafrecht. Consumptie geschiedt echter op eigen risico. Mocht u zich gediscrimineerd voelen, aarzel dan niet om terstond aangifte te doen van discriminatie van het ooit zo eerbare, superieure blanke ras. Veel leesplezier en misselijkheid toegewenst.
zie link onder hele tekst in originele digitale color layout ergens op het web:
http://www.dewanand.com/wfor1254.htm
Pino Colado: En verder is er nog het complot Conimex/Van der Gee...
Herr Reijn: en deze dan van Onyx en biohazard?: http://www.you...
E.Borg9: maar Peeh, je kan beter helemaal niet naar TMF kijk...
jack: gagelhof heette vroeger toch berberhof?
Mijn nickname is FriescheHengst.: Zijn er dan nog mensen die de playboy kopen? Je kun...
Herr Reijn: OLO! ja DM die indruk had ik ook al. havenjunkies!...
Roel Zwaar: Cnemidophorus marmoratus - A Game Of Cards Toegeg...
Sifco: Die maakt er weer een spelletje van..
jhr. Simon van Hofstad tot Friesland: Dexter steent! *laat even in het midden welke*
Sha-baz: Wacht even... Je hebt het dus NIET de hele tijd ove...
Bas Taart: @Farquaad: De boeken zijn nog veul beter.. Het eers...
Prutswerk: UPC moet DOOD! Fucking oplichters, een modem verva...
Totaal aantal: 726
Waaronder de leden:
TypTyphus - DJ-TT Een Nederlander met de s Hayo Beckman miketv Loekie Skywalker rams jack Pino Colado eikeltje piett Behe Prijzen, kleuren en uitr krent E.Borg9 Herr Reijn Pelo Ketsman Reaguurder uhugu Jetser Devniz Si Nemo Mijn nickname is Friesch RoHS Sarcastro Bucket Peeh - Czech mijn profie jhr. Simon van Hofstad t marjolein ThE_ED Uw aller KinGuiN! Roel Zwaar Hellie DeGeneraal Mikhail hnas kazna 8000rpm Sifco djek rickstar - 14e Dags Maso Rotterdammertje behanger waar Puh!
TypTyphus - DJ-TT Een Nederlander met de s Hayo Beckman miketv Loekie Skywalker rams jack Pino Colado eikeltje piett Behe Prijzen, kleuren en uitr krent E.Borg9 Herr Reijn Pelo Ketsman Reaguurder uhugu Jetser Devniz Si Nemo Mijn nickname is Friesch RoHS Sarcastro Bucket Peeh - Czech mijn profie jhr. Simon van Hofstad t marjolein ThE_ED Uw aller KinGuiN! Roel Zwaar Hellie DeGeneraal Mikhail hnas kazna 8000rpm Sifco djek rickstar - 14e Dags Maso Rotterdammertje behanger waar Puh!

Aantal posts: 303
Aantal reacties: 9386
Aantal posts: 1
Aantal reacties: 804
Nekschot voor Dewanand.
Inderdaad: boring...
Aantal posts: 4
Aantal reacties: 640
Iemand die meuk uitgelezen??
Na de 4e keer kut in 1 alinea hield ik het voor gezien....
Zo jammer als mensen die echt niet kunnen schrijven dit soort teksten er uit braken...
Aantal posts: 1
Aantal reacties: 1844
Aantal posts: 229
Aantal reacties: 7305
'In het normale taalgebruik noemt men de gepigmenteerden veelal kleurlingen, creolen, zwarten, halfnegers, rifnikkers, halfapen, kenker zwarten, hindoestanen of gewoon niet-blanken.'
Dat is een punt? Ik mis ten eerste 'neger', want waarom alleen halfnegers noemen als je ook hele hebt.. Ik mis verder nog immer ieder ander eventueel punt..
'Alle geschiedenis boeken in Suriname zijn immers geschreven door seniele blanke Joden, die alles gewoon op beestachtige wijze vervalst en verdraaid hebben. En het Surinaamse volk slikt al deze klote leugens van de blanke overheersers, net alsof zij een soort halfaapjes zonder hersenen zijn en niet zelf kunnen nadenken.'
Dit zou ik honderd jaar geleden met je eens geweest zijn wellicht, maar tegenwoordig hebben jullie negertjes ook toegang tot scholen en zelfs tot de bibliotheek (Je weet wel, boeken, plaatjes, heul veul tekst zonder inhoud.. Denk Geenstijl.org) en toegang tot gebouwen waar je schoenen en een shirt moet dragen. Echt.. Probeer maar eens.. Ga maar eens naar de sociale dienst, vraag om schoenen en een shirt en als je dat hebt zul je zien dat je hetzelfde behandeld wordt als een willekeurige blanke achterbuurtlul met schoenen en een shirt.. EN DAT TERWIJL JIJ DENKT DAT JE GEDISCRIMINEERD WERD OMDAT JE ZWART BENT!! Nee, Dewanand, dit is allemaal mogelijk.. Zelfs voor een neger. Mooi land toch, hè?
*ip gelogd door AIVD*
Aantal posts: 12
Aantal reacties: 1402
Aantal posts: 10
Aantal reacties: 2279
Aantal posts: 147
Aantal reacties: 6162
Aantal posts: 30
Aantal reacties: 3943
Aantal posts: 13
Aantal reacties: 1350
Vandaar al die kleurtjes.