geplaatst door auteur
Hi Justitie: tekst wfor1254 discrimineert blanken
Offeraar Dewanand
Offercode wfor1254
Offerdatum 19 mei 2008
Waarschuwing vooraf
Nu volgt een misselijke tekst van Dewanand in de stijl van Gregorius Nekschot
Deze tekst met offercode wfor1254 is een misselijke, racistische, verkrachtende, klote kankertekst van Dewanand en overtreedt alle anti discriminatie artikelen van de grondwet en het wetboek van strafrecht. Consumptie geschiedt echter op eigen risico. Mocht u zich gediscrimineerd voelen, aarzel dan niet om terstond aangifte te doen van discriminatie van het ooit zo eerbare, superieure blanke ras. Veel leesplezier en misselijkheid toegewenst.
zie link onder hele tekst in originele digitale color layout ergens op het web:
http://www.dewanand.com/wfor1254.htm
Hi Justitie: tekst wfor1254 discrimineert blanken
Offeraar Dewanand
Offercode wfor1254
Offerdatum 19 mei 2008
Waarschuwing vooraf
Nu volgt een misselijke tekst van Dewanand in de stijl van Gregorius Nekschot
Deze tekst met offercode wfor1254 is een misselijke, racistische, verkrachtende, klote kankertekst van Dewanand en overtreedt alle anti discriminatie artikelen van de grondwet en het wetboek van strafrecht. Consumptie geschiedt echter op eigen risico. Mocht u zich gediscrimineerd voelen, aarzel dan niet om terstond aangifte te doen van discriminatie van het ooit zo eerbare, superieure blanke ras. Veel leesplezier en misselijkheid toegewenst.
zie link onder hele tekst in originele digitale color layout ergens op het web:
http://www.dewanand.com/wfor1254.htm
tkteun: PC? Personal Computer! Alstublieft houd eens op me...
gronk: iets verderop: 'Met de A-weging kan het geluid in �...
gronk: Wat begrijp je niet van 'Het gaat dan juist niet om...
wout: Wat nou weer bronloos en trollen/dom. Moet ik soms ...
Wokboy, taalnasi: Lineaire schaal? De Sone is misschien een goede sch...
Meneer van Dale: Cool, thnx alledrie!
Negerkont Spatula: Misschien heb je hier ook nog iets aan
Witjoekel Vilmer: usb poorten dichtkitten, dvd lade vastlijmen, inter...
DarqSoul: Als je niet zelf met allerlei policies wilt klooien...
Tralala: (Niks ervan! Ik wil best Goodies!) Maar die plus-m...
Totaal aantal: 1986
Waaronder de leden:
tkteun Frodooh henk2 Rapsel Tony Macaroni Patricia pedigree gronk Frisco Monade - category B trai Roach dubbele mono Biersmurf 76 koffieverkeerd meermeneer DuffCut Tha KinGuiN- arrogante R Der Webmeister barq Blasfemist, omdat je het McHollander 8000rpm DDWW Robbie! De Verkeerde Man Teringbilly Eddee Gewoon Yopias Plug Je_suis_Pie Rochel Rebel, linksdragend WitPaard padonrakentaja Jetser Wildplasser, beroepsweig RoHS paulussie - linksdragend Bas Tralala janklaassen koei Hardloper Oersoep Behe Valentijn, namens de geh Flepz0r Ahmed baby!
tkteun Frodooh henk2 Rapsel Tony Macaroni Patricia pedigree gronk Frisco Monade - category B trai Roach dubbele mono Biersmurf 76 koffieverkeerd meermeneer DuffCut Tha KinGuiN- arrogante R Der Webmeister barq Blasfemist, omdat je het McHollander 8000rpm DDWW Robbie! De Verkeerde Man Teringbilly Eddee Gewoon Yopias Plug Je_suis_Pie Rochel Rebel, linksdragend WitPaard padonrakentaja Jetser Wildplasser, beroepsweig RoHS paulussie - linksdragend Bas Tralala janklaassen koei Hardloper Oersoep Behe Valentijn, namens de geh Flepz0r Ahmed baby!

Aantal posts: 467
Aantal reacties: 12703
Aantal posts: 2
Aantal reacties: 1811
Nekschot voor Dewanand.
Inderdaad: boring...
Aantal posts: 10
Aantal reacties: 1508
Iemand die meuk uitgelezen??
Na de 4e keer kut in 1 alinea hield ik het voor gezien....
Zo jammer als mensen die echt niet kunnen schrijven dit soort teksten er uit braken...
Aantal posts: 37
Aantal reacties: 14118
Aantal posts: 887
Aantal reacties: 14429
'In het normale taalgebruik noemt men de gepigmenteerden veelal kleurlingen, creolen, zwarten, halfnegers, rifnikkers, halfapen, kenker zwarten, hindoestanen of gewoon niet-blanken.'
Dat is een punt? Ik mis ten eerste 'neger', want waarom alleen halfnegers noemen als je ook hele hebt.. Ik mis verder nog immer ieder ander eventueel punt..
'Alle geschiedenis boeken in Suriname zijn immers geschreven door seniele blanke Joden, die alles gewoon op beestachtige wijze vervalst en verdraaid hebben. En het Surinaamse volk slikt al deze klote leugens van de blanke overheersers, net alsof zij een soort halfaapjes zonder hersenen zijn en niet zelf kunnen nadenken.'
Dit zou ik honderd jaar geleden met je eens geweest zijn wellicht, maar tegenwoordig hebben jullie negertjes ook toegang tot scholen en zelfs tot de bibliotheek (Je weet wel, boeken, plaatjes, heul veul tekst zonder inhoud.. Denk Geenstijl.org) en toegang tot gebouwen waar je schoenen en een shirt moet dragen. Echt.. Probeer maar eens.. Ga maar eens naar de sociale dienst, vraag om schoenen en een shirt en als je dat hebt zul je zien dat je hetzelfde behandeld wordt als een willekeurige blanke achterbuurtlul met schoenen en een shirt.. EN DAT TERWIJL JIJ DENKT DAT JE GEDISCRIMINEERD WERD OMDAT JE ZWART BENT!! Nee, Dewanand, dit is allemaal mogelijk.. Zelfs voor een neger. Mooi land toch, hè?
*ip gelogd door AIVD*
Aantal posts: 83
Aantal reacties: 6758
Aantal posts: 37
Aantal reacties: 11161
Aantal posts: 188
Aantal reacties: 7117
Aantal posts: 45
Aantal reacties: 10197
Aantal posts: 57
Aantal reacties: 2418
Vandaar al die kleurtjes.