Mikhail Retecool Goldmember

Aantal posts: 20
Aantal reacties: 938
Geef je mening ;)

Fifa 2008

Fifa viel behoorlijk tegen op grafisch gebied. Steeds nog dat gevoel van 2007, maar met die nieuwe Co Op Pro mode voelt het erg "libero" aan. Een speler selecteren waar je mee speelt en de rest van het team is een zwak AI systeem dat niet weet waar de bal naar toe moet of grove fouten maakt. (Sorry, ik sta graag in de spits) Ik heb trouwens nog steeds grote moeite om FC Groningen te sturen naar goed combinatievoetbal in plaats van dat constante balverlies en het steeds buitenspel lopen omdat ik steeds maar elke speler probeer te sturen. Misschien zal het veel tijd kosten om te oefenen. Of een plekje op het middenveld opzoeken. De rest van de game modes kennen jullie naderhand wel van de Fifa reeks.

Iemand trouwens nog tips om de Co Op met plezier af te werken?

World in conflict

World in conflict is een toffe RTS waarbij je op sommige momenten een shitload aan luchtsteun kunt oproepen of grondtroepen (geen bases opbouwen, wel strategische punten innemen)

Speelt zich af in de jaren '90, als Mikhail Gorbachev nooit president was geworden. De koude oorlog komt tot een echte oorlog, Rusland valt Europa binnen, de Amerikanen verdedigen Europa via Frankrijk (ALWEER). Dan komt Rusland met een counter attack op de VS via Seattle, om vrij baan voor de chinezen te maken, en dan is het aan jou de taak om Seattle te verdedigen en de flashbacks in Europa! Oh, wat voelt dat geweldig, die hele zooi platbombarderen wanneer je te horen krijgt via de radio dat je full air support hebt! Dan zit je met de grootste opwinding achter je PC te juichen als je half Seattle met de grond gelijk hebt gemaakt . de bombardementen zien er zeer gelikt uit, evenals een keuze uit een nucleare bom.

Bioshock

Bioshock is natuurlijk optimaal genieten van de grafische pracht, zeker als je dat water ziet stromen in de fictionele Rapture. Het verhaal is helemaal in retro stijl waarbij de mensen al zo ver waren met gentherapy. Men kon een complete metamorfose ondergaan, zoals plasmids om mensen in de brand te steken, bevriezen, telekenis (lijkt beetje op Gravity gun uit half life, maar dan zonder tool), electrify, bee attack, etc etc etc. Teveel om op te noemen!
Niet vergeten die shitload aan wapens, stuk voor stuk te modificeren met verschillende ammo, en eventuele upgrades in bepaalde skills. Het lijkt wel WoW dat je stukje bij beetje jezelf zo sterk maakt dat je met snel vingerwerk het hele zooitje in een paar seconden om het leven kan brengen.

Bioshock heerst dan ook enorm, vanavond is het tijd om alle Little sisters te harvesten! (1e keer koos ik bij elke Little Sister voor [L]Rescue. Ik verwacht een ander einde deze keer.)
01-11-2007 om 06:48 | 19 reacties | 1 | Zuigt! Heerst!

Zelf ook zeiken
Gezeik van anderen

Oh, ik heb World in Conflict gekocht via FRS, Bioshock via Steam, en Fifa 2008 ben ik nu illegaal aan het seeden. Just in case someone wonders..
01-11-2007 06:53:37 | # | 0 | Zuigt! Heerst!
ThE_ED Retecool Goldmember

Aantal posts: 316
Aantal reacties: 9545
Ik ben wel benieuwd naar Enemy Territory, Quake Wars voor de PC want ik ben een echte Wolfenstein ET speler nu.
01-11-2007 10:47:48 | # | 2 | Zuigt! Heerst!
iDijkie Retecool Goldmember

Aantal posts: 341
Aantal reacties: 4149
Fifa2008, ik was "not impressed", maar het is er kwa speelbaarheid in ieder geval op vooruit gegaan ten opzichte van de afgelopen paar jaar. Maar, naar mijn mening ownt PES2008 FIFA2008 nog steeds op alle vlakken behalve het grafische...

World in Conflict: niet gespeeld. Mijn PC trekt dat soort games niet, en RTS op de console werkt nog steeds niet zo lekker.

Bioshock: heerst. Moet ik nog steeds uitspelen. Ik heb al die kleine enge vrouw-wezentjes allemaal geharvest. NEED MORE ADAM!!
01-11-2007 17:24:01 | # | 0 | Zuigt! Heerst!

Ed, vergeet het maar. Enemy Territory Quakewars heeft niets met de RTCW serie te maken. Alhoewel dezelfde makers erachter zitten, is QW toch totaal anders.

RTCW 2 moet je gaan checken, maar dat zal wel een Duke Nukem Forever geval worden.
01-11-2007 18:21:56 | # | 0 | Zuigt! Heerst!

Pssst Dijkie. Atlas zei dat alle Little Sisters eng zijn en gewoon dood moeten, maar eigenlijk zijn de sisters gevangen in het web van Fontaine. Het worden wel normale kinderen als je ze saved :D
01-11-2007 18:28:27 | # | 0 | Zuigt! Heerst!

Ja, en die normale kinderen kunnen natuurlijk prima overleven tussen al die splicers...

Serioulsy, hoe meer ADAM, hoe beter!
01-11-2007 18:54:55 | # | 0 | Zuigt! Heerst!
Ad Hominem Retecool Goldmember

Aantal posts: 12
Aantal reacties: 921
Wolfenstein ET is angstaanjagend verslavend..

Waar speel je vooral Ed?
01-11-2007 20:13:34 | # | 0 | Zuigt! Heerst!

Ik speel ook soms nog ET, waar speel jij dan Ad?

@Dijkie

Zodra je eenmaal een sister rescued, vinden ze hun weg wel naar een veilige thuishaven ;-)
01-11-2007 20:37:58 | # | 0 | Zuigt! Heerst!

En je krijgt ook ADAM als je rescued :D
01-11-2007 20:38:20 | # | 0 | Zuigt! Heerst!

Ja, maar wel veeeeeeel minder.
01-11-2007 20:39:40 | # | 0 | Zuigt! Heerst!
AalmoezenierZifnab GayCircusClown Retecool Goldmember

Aantal posts: 0
Aantal reacties: 1591
Bioshock, hmmmmm. Op zich wel een idee om me bezig te houden totdat GuildWars 2.0 uitkomt. Of BarbieOnline.
01-11-2007 21:51:41 | # | 0 | Zuigt! Heerst!
Ad Hominem Retecool Goldmember

Aantal posts: 12
Aantal reacties: 921
Hellsspawn of Vienna United als ik geen zin heb om na te denken.
01-11-2007 22:45:20 | # | 0 | Zuigt! Heerst!

Ip adressen willen we!
01-11-2007 22:58:01 | # | 0 | Zuigt! Heerst!
AalmoezenierZifnab GayCircusClown Retecool Goldmember

Aantal posts: 0
Aantal reacties: 1591
IP adres van wat?
01-11-2007 23:05:00 | # | 0 | Zuigt! Heerst!
Behe Retecool Goldmember

Aantal posts: 46
Aantal reacties: 2326
localhost
02-11-2007 00:02:47 | # | 0 | Zuigt! Heerst!
2shoes fysiek en lichamelijk! Retecool Goldmember

Aantal posts: 4
Aantal reacties: 1207
noobs! Het schijnt dat je de single player demo van crysis moet spelen, maar daar is mijn computer dan weer niet goed genoeg voor.

*houdt het bij gouwe ouwe tribes vengeance*
02-11-2007 00:07:51 | # | 0 | Zuigt! Heerst!
ThE_ED Retecool Goldmember

Aantal posts: 316
Aantal reacties: 9545
Ik speel meestal maar een beteje om het spelen, Ad. Meestal funservers dus (ook omdat ik niet zo goed ben). Bij QQx en WSS enzo. (Heel soms bij Dutchbat)
02-11-2007 10:08:05 | # | 0 | Zuigt! Heerst!

@goodie
Je hebt toch wel vernomen dat Crysis er heel goed uit zag op screenshots en andere footage? Maar de game lijkt helemaal niet af en de ingame graphics vallen erg tegen.

@Ed & Ad
Servernamen zeggen me niets in Enemy Territory, gewoon IP adres plempen van server waar je speelt, en kan een ander er ook eens loeren :D
04-11-2007 20:37:32 | # | 0 | Zuigt! Heerst!
Chiel, Hos geldiniz Turk kesmek! Retecool Goldmember

Aantal posts: 29
Aantal reacties: 1552
@mikhail

Hoewel het op een videokaart van 500 euro nog steeds maar 15 frames per seconde haalt (en op mijn 120 euro videokaart 4 fps) ziet het er letterlijk zo uit als op de screenshots als je de settings op 'very high' zet.
09-11-2007 15:13:13 | # | 0 | Zuigt! Heerst!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn.

Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

U zei:
Ketsman: HUH? Waar is iedereen? Alles is wegge-edet-?
Dwl. Kalief Hawkins: Vertrossing is niet apolitiek. Het is de politiek v...
Wildplasser: Rechts bestaat niet. Er zijn geen rechtse media. (n...
Blablabla: Kortom: rechts verwijt links hetgene dat links rech...
Ketsman: LOLcomic
Ketsman: Haha, Peeh zei 'nieuwe content'. GS is net televisi...

Ster
In het forum
Uw Ron: Eh, Ed, heb je al eens naar één van de diverse sm...
Patricia: http://www.usabilityweb.
nl/artikel.php?id=63 Kl
ikk...
gast!: wat is de reden / het argument om niet gewoon een p...
Ster
Sterren
Retecool 8.0 is powered by Howlin' Wolf
Retecool.com is powered by Howlin' Wolf