theinquirer bericht:
One of the more bizarre products on offer at the Consumer Electronics Show in Las Vegas was a Taser that had its own MP3 player attached.
Nu nog even een mobieltje en een cameraatje integreren en je hebt uren lang 'happysplappingtazing' plezier.
One of the more bizarre products on offer at the Consumer Electronics Show in Las Vegas was a Taser that had its own MP3 player attached.
Nu nog even een mobieltje en een cameraatje integreren en je hebt uren lang 'happy
Rapsel. RIPganger.: Mooi hè? een poetisch stukje over hoe het gegaan k...
Ploppo: Ik heb de overheid miljoenen uit zien geven aan pro...
Hoekindehoek: Laten we het hopen...
Sha-baz: Oh, het is ook een pedoseksueel zie ik. Is dat nieu...
Ik. Jij. Wij. Parallax.: 67 is de nieuwe 40-45.
Yirr: Knappe prestatie Weggelaar; je bent er in geslaagd ...
Hoekindehoek: Nou, opzouten dan harrie. Het is je nou toch wel va...
Rattenkoorts: @ raxx, zelfmoord is ook een manier om van dat abbo...
harriechristus: Hoekinde hoek........niet aardig wat je daar zegt.....
harriechristus: Milmer......neen natuurlijk, daar zal ik dan mijn e...
Totaal aantal: 1880
Waaronder de leden:
Chiel global riot Ippe Ziepe gaat ze helem Sjaek jeroenemans Opa Rator Ik. Jij. Wij. Parallax. Alpha Kenny Wun Nisses QStel Hoekindehoek Mr Nelson onparlementaire Wildplas itch boog de vries behanger barq fishbowl - 14 minuten ag Jetser Tha KinGuiN Monade Der Webmeister Deaf - Context - Willis Hijs MrScotty tapmarin, gegarandeerd g Huub! Gekke Tonnie rams DuffCut fotogravizer eikeltje marjolein Meneer van Dale Caveman48 reet Pinokkio Sha-baz DatDanWeerWel, Wildersmo Zoute snor Blasfemist Seb sing along h00t. G. de Vader mkg Ploppo Rapsel. RIPganger. henk2 Roel Zwaar. Nick Name McKenna
Chiel global riot Ippe Ziepe gaat ze helem Sjaek jeroenemans Opa Rator Ik. Jij. Wij. Parallax. Alpha Kenny Wun Nisses QStel Hoekindehoek Mr Nelson onparlementaire Wildplas itch boog de vries behanger barq fishbowl - 14 minuten ag Jetser Tha KinGuiN Monade Der Webmeister Deaf - Context - Willis Hijs MrScotty tapmarin, gegarandeerd g Huub! Gekke Tonnie rams DuffCut fotogravizer eikeltje marjolein Meneer van Dale Caveman48 reet Pinokkio Sha-baz DatDanWeerWel, Wildersmo Zoute snor Blasfemist Seb sing along h00t. G. de Vader mkg Ploppo Rapsel. RIPganger. henk2 Roel Zwaar. Nick Name McKenna

Aantal posts: 26
Aantal reacties: 1657
Aantal posts: 20
Aantal reacties: 653
Aantal posts: 671
Aantal reacties: 13025