
Onderzoekjes, altijd leuk. Nu
weer blijkt uit onderzoek van de University of Oxford dat vegetariërs minder kanker hebben. Ze volgden jarenlang mensen tussen de 20 en 89 jaar die ruwweg werden onderverdeeld in 3 groepen:
vegetariërs, viseters en vleeseters. Vegetariërs en viseters hadden beduidend minder last van kanker. Wat dan toch op z'n minst opmerkelijk te noemen is, is dat darmkanker wel veelvuldig voor kwam bij de groep vegetariërs. En darmkanker, zoals u alleen
ongetwijfeld weet, hangt samen met massaal nuttigen van rood vlees.
Daaruit kan het wetenschappelijk bureau van Retecool.com Inc. slechts concluderen dat darmkanker niet afhangt van het veelvuldig nuttigen van t-bone steaks, of dat je van een vegetarisch dieet
pathologisch leugenaar wordt. Wist u trouwens dat zomaar wat bekende mensen als Francisco van Jole, Tom Cruise of Adolf
Hitler ook vegetariër zijn/waren?
cspr, drukt van zich af: 't is toch wel
scharrelvlees?
cspr, drukt van zich af: Frisco
toch.... Foei!
gronk: Ik vermoed helemaal nergens, en dat de
oorspronkeli...
Korova-bouwt een boomhut: Laatst op de kookclub
geitenballen gegeten. Dat was...
Kret-209: Als je verlamd bent is hij moeilijk in te koppen.

Wildplasser, beroepsweigeraar: context Misschien wel het
meest overgewaardeerde wo...
Ahmed baby!: Economie. En dan vooral hoe het woord langdurig
ver...
Weerman Rapsel: Werken in de cloud. Ik denk dat dit zinnetje
wel ...
Roel Zwaar: Mensen die veel stopwoordjes en tussenwerpselen
geb...
Meneer van Dale: 'Basically' tijdens presentaties die in het
Engels ...

Totaal aantal: 1618
Waaronder de leden:
WitPaard Joram Eet Shoarma Wildplasser, beroepsweig 8000rpm Geenszins Joling 24 uur. Tussen leven en nipnipnip Hoofdmeester, ondanks zi Het neefje van Tofik Jake casper zelf Tha KinGuiN- arrogante R gronk zweifel TheStef Meneer van Dale meh Snarf DeadFish Pikey2ndViolin4ever Weerman Rapsel Maikel Der Webmeister koffieverkeerd pedigree
WitPaard Joram Eet Shoarma Wildplasser, beroepsweig 8000rpm Geenszins Joling 24 uur. Tussen leven en nipnipnip Hoofdmeester, ondanks zi Het neefje van Tofik Jake casper zelf Tha KinGuiN- arrogante R gronk zweifel TheStef Meneer van Dale meh Snarf DeadFish Pikey2ndViolin4ever Weerman Rapsel Maikel Der Webmeister koffieverkeerd pedigree















Altijd al in één adem genoemd willen worden met Adolf Hitler en Francisco van Jole
in mijn geval
Zou je van lang geen vlees eten vanzelf een soort kannibaal worden uiteindelijk? Dat het je gewoon allemaal te veel word.
Fifty-three per cent of men and 40% of women were university graduates, indicating a well educated cohort
uit http://journals.cambridge.org/action/displayAbstract?aid=567472 waar de steekproef wordt omschreven.
Ze rookten ook bijna niet.
De conclusie (minder kanker in het algeheel, maar iets meer darmkanker voor veggies tov vleeseteres) geldt dan ook alleen voor goed opgeleide, gezond levende en etende veggies en niet zoveel vleesetende vleeseters.
Ik eet bijzonder weinig vlees, mede omdat het darmkanker leek te veroorzaken. En dan krijg je dit...
Misschien komt het wel van de vleestomaten, maar kun je maiskip gewoon blijven eten.
"Meer onderzoek is nodig..."
Ah, gelukkig. Nou, dan wachten we daar wel weer op. Tot die tijd regelmatig de darmen spoelen met chlorix. Je moet tenslotte toch het idee hebben er iets aan te doen.
Een zeekoe is vlees, net als een dolfijn.
Van een zeekomkommer weet ik het niet...
psst Reet: verander vegetarisch even in vegetariër in de laatste zin.
*heeft erg veel lol met de subtag*
Ik ben ook vegetariër, maar Hitler kon beter schilderen dan ik.
lol@dm5. 4 subs nesten lijkt de max.
Je kan ook op een andere manier controleren wat ze eten...
Waren? Is Van Jole dood dan?
Zoek es effe tegenstand van je eigen formaat, helden.
*vraagt zich af hoe dat zit met die Wegmisbruikerskabouter*
/seth
http://www.google.com/search?q=hitler+was+not+a+vegetarian&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:nl:official&client=firefox-a